
Reklamácia

Snažíme sa robiť našu prácu tak, ako najlepšie vieme. Sme ale tiež len ľudia, a tak sa aj napriek našej veľkej snahe občas niečo nepodarí. Pokiaľ teda potrebujete reklamovať či vrátiť tovar, ktorý ste u nás objednali, vyplňte reklamačný formulár a my všetko radi napravíme!
Vyplnenie reklamačného formulára je jednoduché, rýchle a celý proces riešenia Vašej reklamácie môžete sledovať online. O každom kroku budete tiež ihneď automaticky informovaní e-mailom.
Popisné štítky nájdete umiestnené na originálnych obaloch tovaru – pri sedacích súpravách na igelitovom obale, pri drevenom nábytku na kartónoch. Štítky obsahujú dôležité identifikačné údaje, ktoré sú veľmi zásadné pre riadne a rýchle posúdenie reklamácie.
Štandardný priebeh reklamácie
Reklamácie sa snažíme vyriešiť v čo najkratšom možnom termíne.
- Po vyplnení reklamačného formulára vám na uvedený e-mail príde potvrdenie o prijatí vašej žiadosti. Potom ihneď začína online komunikácia s reklamačným oddelením, kedy sa doladia ďalšie detaily.
- V prípade uznania reklamácie postupujte podľa pokynov komunikácie s reklamačným oddelením.
a) Pokiaľ je doručený tovar podľa dodanej fotodokumentácie znateľne poškodený, vyčkajte na dohodnutý termín výmeny či opravy našim reklamačným servisom.
b) Ak vám bude chýbať nejaká časť objednávky alebo dodaná zlá, vyčkajte na dohodnutý termín dodania novej či správnej našim reklamačným servisom.
c) V prípade dohovoru na doručenie reklamovaného tovaru na posúdenie na naše sklady v Ostrave je nutné ho zabaliť do pôvodných, prípadne náhradných obalov tak, aby nedošlo k poškodeniu.Tovar popíšte celým názvom, uveďte počet kusov a vaše meno. Po prijatí reklamovaného tovaru vyčkajte na kontakt z reklamačného oddelenia. Budeme vás včas informovať, či reklamovaný tovar vymeníme, opravíme, vrátime kúpnu cenu a nutné náklady spojené prepravou, alebo reklamácia nebude uznaná ako oprávnená. - Po ukončení reklamácie si tovar môžete vyzdvihnúť na našich skladoch. V prípade výmeny poškodeného tovaru alebo dodania chýbajúceho kusu vyčkajte na dodanie našou autodopravou.
Ak bude vaša reklamácia uznaná ako oprávnená, môžete požadovať náhradu účelne vynaložených nákladov nutných pri preprave reklamovaného tovaru z miesta doručenia tovaru na našu centrálu. Podľa zákona sa jedná o najnižšie nutné náklady, ktoré zákazník musel vynaložiť, aby mohol uplatniť svoje práva reklamácie. Spravidla teda doručenie prepravnou spoločnosťou. Pokiaľ si zákazník vyberie expresné dodanie alebo iné, má právo na vrátenie iba tej časti prostriedkov, ktoré sa rovná najlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.
Vrátenie tovaru
Nesplnil tovar vaše očakávania?
V takom prípade nám ho môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu.
Stačí, ak ho nepoužité, nepoškodené, s kompletným obsahom av pôvodnom balení zašlite späť k nám.
Nezabudnite k zásielke priložiť vyplnený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, prípadne ho podpísaný zašlite na email.