Všetko o nákupe
Na našom e-shope môžete objednávať nepretržite 24 hodín denne. V prípade, že si nebude istí svojimi krokmi, neváhajte kontaktovať naše zákaznícke centrum, kde vám radi poradia a pomôžu.
Zákaznické centrum
Telefonicky: +421 902 506 506 (PO - PA: 7:00 - 15:30)
E-mailom: info@sedacky-nabytok.sk
Přes online chat www.sedacky-nabytok.sk
Čo znamená nezáväzná objednávka
Nezáväznú objednávkou sa rozumie možnosť objednať predbežne. Budeme vás kontaktovať za účelom upresnenia poťahových látok, doby dodania, dodacie adresy. Táto objednávka sa stáva záväznou v okamihu, kedy vám, na základe vášho želania, písomne objednávku potvrdíme.
Ako vyplniť objednávku
Proces objednania je jednoduchý. Vyberte si tovar, o ktorý máte záujem, farebné prevedenie a pridáte do košíka. Následne budete presmerovaný do vášho košíka, kde si prezriete jeho obsah a začínate vypĺňať vaše doručovacie údaje.
V prvom rade vypĺňate telefónne číslo, e-mail a kliknete na "pokračovať". Rozbalí sa vám ďalšie pole, kde vyplňujete meno, doručovaciu adresu a vyberáte spôsob platby a dopravy. V priestore "Poznámka k objednávke" potom môžete napísať napríklad požiadavky na doručenie, informácie o stave vášho bydliska (napr. iné označenie domu, prebiehajúca rekonštrukcia) alebo iné informácie, ktoré by sme mali poznať. Potom kliknete na tlačidlo "Dokončiť objednávku".
Aké sú možnosti platby?
Svoju objednávku môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi:
- v hotovosti pri prevzatí
- bankovým prevodom
- na splátky od spoločnosti Cetelem
Musím platiť zálohu?
Pokiaľ je cena objednávky nižšia ako 35 000 kč, neplatíte žiadnu zálohu. V opačnom prípade je nutné zložiť zálohu vo výške minimálne 20% z celkovej kúpnej ceny.
Zálohu je nutné tiež uhradiť pri nákupe sedacej súpravy v špecifických farebných prevedeniach, a to 20% z celkovej kúpnej ceny.
Pri nákupe taburetu je potrebné uhradiť celú sumu vopred.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
Čo potrebujem pri nákupe na splátky?
Pre našich zákazníkov máme pripravený splátkový predaj spoločnosti Cetelem, ktorý zaistí rýchly a jednoduchý nákup. Proces jeho vybavenie je nekomplikovaný a zmluvu možno uzavrieť priamo cez internet. Viac informácií a návod nájdete v sekcii "Splátkový predaj".
Ako mi bude tovar dodaný?
Dopravu máme po celej SR i ČR zadarmo. Minimálne 1 - 2 dni vopred vám bude volať náš dispečing s termínom doručenia. Ak vám navrhovaný termín nebude úplne vyhovovať, je možné dohodnúť náhradný. Je však nutné vziať do úvahy, že bude predĺžená doba dodania minimálne o 1 týždeň. Objednávky rozvážame denne od 7 - 22 hodín. Viac informácií o doprave nájdete v sekcii "Vlastná doprava".
V rámci dopravy zadarmo Vám bude ponúknutý jeden termín. Pokiaľ vám termín nebude vyhovovať, môžete sa dohovoriť na náhradnom. Je však nutné brať do úvahy, že nový termín už môže byť spoplatnený.
Za poplatok 40€ je možné objednať individuálny termín doručenia. To znamená, že si vyberiete deň a čas, kedy by ste chceli objednávku doručiť.
Objednávky s hodnotou do 40 € sú spoplatnené dopravou od 12 do 20 €.
Ako dlho trvá doba dodania
Aby ste si mohli lepšie vybrať, nábytok pre vás dovážame od viacerých výrobcov. Každý výrobca potrebuje rôzne množstvo času na výrobu, preto na túto otázku nemožno presne odpovedať. Predpokladanú dobu dodania nájdete pri každom produkte napísanú. U tovar skladom expedujeme do 7 dní, vždy po dohode so zákazníkom.
Kde si môžem overiť stav svojej objednávky?
Keďže tovar rozvážame vlastnou autodopravou, je možno si stav vašej objednávky overiť buď prostredníctvom telefónu +421 902 506 506 denne od 7:00-15:30 hodín, emailom info@sedacky-nabytok.sk alebo cez chat v pravom dolnom rohu na webovej stránke.
Môžem si pri prevzatí tovaru skontrolovať jeho stav?
Áno, pred výnosom či odchodom vodiča si môžete skontrolovať neporušenosť obalu, prípadne samotný tovar. Ak objavíte nejakú poruchu, ihneď túto informáciu odovzdajte prepravcovi.
Pomôže mi niekto s výnosom tovaru?
Áno, ale jedná sa o platenú službu. Orientačné ceny nájdete v sekcii "Vlastné doprava".
Na výber sú dve varianty výnosu tovaru - spoluvýnos a celkový výnos. Spoluvýnos znamená, že vám bude k dispozícii náš zamestnanec, ktorý pri výnose pomôže. O celkový výnos sa postarajú dvaja naši zamestnanci, ktorí nábytok vynesú bez nutnosti ďalšej pomoci.
Robíte montáže nábytku?
V súčasnej dobe túto službu neponúkame. Ku každému tovaru dostanete montážny návod.
Čo ak tovar nesplní moje očakávania?
V tom prípade máte právo vrátiť tovar do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Je však nutné, aby bolo nepoužitý, nepoškodený, s kompletným obsahom a v pôvodnom balení. Odporúčame preto dočasne uschovať obaly od tovaru, aby prípadné vrátenie či výmena prebehla čo najľahšie. Obaly totiž obsahujú popisné štítky, ktoré sú dôležité pre rýchle vybavenie odstúpenia od zmluvy.
Ako postupovať pri reklamácii?
Záruku poskytujeme na tovar v rozsahu všeobecne platných predpisov. Reklamáciu možno vykonať len v prípade, že je tovar v záručnej dobe. Ak zistí kupujúci po prevzatí tovaru vady, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu. Viac informácií nájdete v sekcii "Reklamačné oddelenie".
Máte niekde predajne?
Akutálne prebieha rekonštrukcia predajne v Ostrave. Pri znovuotvorení vás budeme informovať.
Látky a poťahy
Vzorkovník dostupných poťahov je u každej sedačky či nábytku nižšie. Farebné odtiene poťahov na fotografiách nemusia vždy zodpovedať skutočnosti, záleží aj od nastavenia vášho monitora. Za účelom výberu farby a druhu látky je tiež možné zapožičať max. dva vzorkovníky domov. Vzorkovníky vám zadarmo pošleme poštou, avšak je potrebné ich do 1 dňa zaslať doporučeným písaním späť. Nedodržanie tejto lehoty je spoplatnené sumou 40 €. Vzorkovníky z kolekcie MAGIC HOME nezasielame. Podrobnejšie informácie o látkach nájdete v sekcii "VIZUALIZÁCIE" alebo "STAROSTLIVOSŤ O MATERIÁLY".